Celem projektu „Podnoszenie kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich przez wprowadzenie systemu certyfikatów dydaktycznych” jest reorganizacja aktualnego mechanizmu wspierania rozwoju kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich, monitorowania jakości kształcenia oraz oceny pracownika poprzez zbudowanie systemu certyfikatów dydaktycznych opartych na portfolio.
#start - Doskonałość Dydaktyczna Uczelni
Doskonałość Dydaktyczna Uczelni
Baza została zaprojektowana w oparciu o model kompetencji opracowany w ramach projektu: DOSKONAŁOŚĆ DYDAKTYCZNA UCZELNI realizowanego ze środków POWER, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Strona została rozbudowana w ramach projektu Teaching-Engagement-Development (TED): Nauczyciele akademiccy i doktoranci wobec wyzwań przyszłości w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.